Subject: FW: Kiili vald Luige bussipeatused
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 08:52:32 +0300

Palun reg

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 14, 2025 1:31 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Kadre Rumm <[email-masked]>
Subject: Kiili vald Luige bussipeatused

Tere

Nagu Transpordiameti nõuetes oli märgitud, siis saadan enne alustamist
eskiisi joonise üle vaatamiseks.

Tegin bussipeatuste nihutuse teistpidi võrreldes tehnilises kirjelduses
toodud variandiga, kuna nii on võimalik teeületuskoht paigutada
bussipeatuse taha.

Samuti saab sellise lahenduse puhul Tallinna poolt tuleva bussipeatuse
paigutada otse spordihoone sissepääsu ette.

Miinuseks on see, et bussipeatus jääb ringristmiku parempöörderajale.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.